2011. október 6., csütörtök

Egy újjabb kiscsilag az égen.........

Szervusztok, üdvözlök mindenkit!


Ma szomorún kellett tudomásul vennem, hogy megint eggyel csökkent a rendkívüli és kiváló emberek száma a világban, legalábbis az én ismereteim szerint. Örökre eltávozott közülünk
Steve Jobs, kiváló informatikai guru, az Apl Informatikai Cég társtulajdonosa, s többek között az Ipad feltalálója. Megsirattam. Mindég nagyon elkeserír mikor kiváló tehetségű, jó emberek múlnak el. Az Ő esetében persze ez csak fizikai értelemben van így, mert, ha csak a port töröljük a számítógépünkről, már akkor is ezsünkbe jut. El sem akarjuk, de el sem tudnánk felejteni.
Én most különösen egy közösség nevében búcsúzom tőle és pedig a betegek, nyomorékok nevében, akiknek egyébként is elviselhetetlenül nehéz életét meg tudta könnyiteni, sőt szépíteni az által, hogy például feltalálta az Ipadot (nem tudom így kell-e írni, de szerintem mindenki érti ) Ez a kis szerkezet vitte hírét halálának is, olyan emberek számára is akik adott esetben még az ágyukat sem tudják elhagyni, vagy olyan nagyfokú testi fogyatékossággal rendelkeznek, hogy már számítógéphez sem tudnak ülni. Egy csodálatosan egyszerü, de rendkívül hasznos találmány. És már nem fogjuk megtudni mennyi hasonló lett volna.

Pont 20 éve annak, mikor úgy adódott, hogy a cégemnél ahol akkor már jó ideje dolgoztam, vásároltak egy IBM személyi számítógépet, ami akkoriban nagyon drága mulatság volt. Milliós tételt jelentett, nagyon kellett rá vigyázni. No azt a gépet rám bízták, mert már akkor valami keveset értettem a kezeléséhez és a megfelelő szoffvet megvásárlása után, ami megint majd egy milliót tett ki, dolgozni is tudtam rajta. A gép mellé kaptam egy külön, zárható szobát, informatikusokat is. Bárahányszor elhagytam a szobát azt kulcsra kellett zárnom és a kulcsot magamnál tartani. Engedélyem nélkül még az informatikusok sem mehettek be. Akkor én utána néztem kicsit, hogy mi is a története ennek a számítógép dolognak, mert módfelett érdekelt és kutatásaim közben láttam meg valami folyóiratban Steve Jobs-t és társát,neve most nem jut eszembe, akik ketten alapították az Apl Céget. Arra emlékszem, hogy a fent említett ember nagyon fiatal és jóképű volt. Már akkor áldottam az eszüket és ez mind a mai napig tart, nekem Ők ketten maradnak mindhalálig az informatika úttörői és fejlesztői. Az ilyen emberekre egyre nagyobb szükség lenne., de most sajnos elvesztettünk közülük egyet
Én hiszem és tudom, hogy Steve Jobs emléke örökre fennmarad, Ő halhatatlan és emberek milliárdjai fognak Rá különös szeretettel gondolni, nap, mint nap, ahányszor csak kapcsolatba kerülnek a  számítógépüikkel. Isten nyugosztalja békében, és ha egy különösen szép , derült csillagos éjszakán felnézünk az égre, Ő ott fog csillag ként  ragyogni mindannyiunknak, különös fénnyel, elhomályosítva a többi kis csillagot. 

Szívünkben soha nem múló szomorúsággal és szeretettel búcsúzunk Tőled STEVE JOBS

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése